Subject: KUTSE Malta EN eesistumise mitteametlik konverents sotsiaalvaldkonna ministritele
From: "Tiina Rootamm - SOM" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Cc: "Berit McGinley", "Merli Kaunissaar"
Date: Tue, 29 Apr 2025 17:24:05 +0300

Tere!

Edastame JustDigisse Malta EN eesistumise kutse Lanzarote konventsiooni
15. aastapäeva tähistamisele.

Sotsiaalminister kahjuks osaleda ei saa, kuid ehk on JustDigis huvi ja
soovi osalemiseks. Delegatsioonide registreerimine peaks toimuma hiljemalt
9. maiks.

Tervitades

Tiina Rootamm

peaspetsialist | Euroopa Liidu ja väliskoostöö osakond

5367 5311 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn

626 9301 |  <http://www.sm.ee/> www.sm.ee

From: Berit McGinley - SOM <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 29, 2025 2:41 PM
To: Agne Nettan-Sepp - SOM <[email-masked]>; Tiina Rootamm - SOM
<[email-masked]>; Anne Haller - SOM <[email-masked]>; Helen Jõks -
SOM <[email-masked]>
Subject: FW: Malta EN eesistumise mitteametlik konverents
sotsiaalvaldkonna ministritele

Tere

Saadan edasi täiendava info Lanzarote konverentsi kohta. Kutse on
ministrile aga mitte nimeliselt ja ministrile kutses üheski sessioonis
sõnavõttu ei pakuta. Kui meil SoMist keegi ei soovi osaleda, siis võime
seda pakkuda ka JuMile. Delegatsiooni kinnitust oodatakse 9. maiks.

Parimat

Berit

From: Merit Kaasik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 22, 2025 3:55 PM
To: Berit McGinley - SOM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Malta EN eesistumise mitteametlik konverents
sotsiaalvaldkonna ministritele

Tere, Berit

Edastan Malta saadetud kutse ministrile koos programmi jm-ga. Palun hoidke
meid kursis, kes Eestist osaleda saab.

Parimatega

Merit

Merit Kaasik
Permanent Representation of
Estonia to the Council of Europe
Deputy to the

Permanent Representative
Tel +33 388 247 652

Mob +33 640 400 222

16, allée Spach, Strasbourg, 67000 France